פיתוח צוותים והנהלות מובילות

בניית תקשורת ויחסים פורצי דרך בעבודת הצוות

“קל למצוא שחקנים טובים. לגרום להם לשחק טוב יחד, זה כבר סיפור אחר” (קייסי סטנגל)

לשם יצירת שלם העולה על סך חלקיו, נדרש מרחב תקשורת ועשייה המאפשר שיתוף פעולה המכיל שונות בגישות, תפיסות ואסטרטגיות פעולה בין חברי הקבוצה. האניאגרם הופך מרחב זה לנגיש ובהיר יותר עבור אנשי הצוות הלומדים להבין זה את שפתו של זה ולמנף את האיכויות השונות לעשייה משלימה.

במהלך מפגשי התהליך, המשתתפים פוגשים דרך עדשת האניאגרם את עצמם ברמות דיוק חדשות, לומדים להכיר אחד את איכויותיו ומגבלותיו של האחר באופן שאולי לא הכירו בשגרת העבודה עד כה. שיח המשוב הבין אישי והקבוצתי הנבנה בקרב המשתתפים, מסייע להעמקת האמון ובניית דיאלוג קשוב יותר ושיפוטי פחות המזמין לעשייה משותפת.

מבנה המפגשים והיקפם נבנים בשיתוף עם הלקוח לאור צרכיו ומטרות הארגון.

לקוחות מספרים:    

“ההדרכה ניצבה בפני אתגר לא פשוט, לחבר ולקרב בין עובדים של שלוש מחלקות שונות הנדרשות לממשק עבודה קרוב כדי להצליח ביעדיהן. הגענו לסדנה עם הרבה ציפיות, לא הכרנו כלל את האניאגרם וגילינו עולם שלם.
אבנר גילה רגישות רבה והשרה אווירה נעימה בקרב המשתתפים. מודל האניאגרם הוסבר והומחש תוך מתן דוגמאות רבות מעולם העבודה בכלל ומעולם המכללה שלנו בפרט. העמקנו, צחקנו, תרגלנו בקבוצות קטנות ושתפנו באתגרים אישיים.
בראייה לאחור, יכולה לומר שהעובדים הכירו טוב יותר אחד את השני ויצאו מהיומיים החווייתיים האלו קרובים יותר, מכילים יותר ומכוונים יותר להפיק מעצמם ומהקולגות שלהם את המיטב”.

רוית ליטן המכללה האקדמית גליל מערבי

“שיאה של פעילותך עם המנהלים, בהטמעת מודל האניאגרם בקרב שכבת מנהלי המחלקות במלון לשיפור התקשורת הבין אישית בצוות והתגברות על קונפליקטים גלויים וסמויים כאחד”

דני ברקאי, מנהל משאבי אנוש מלון הילטון מלכת שבא, אילת

  “עבודתך המדוייקת עם מודל האניאגרם מאפשרת למנהלים לאבחן את סגנונם, לפתח מודעות לחסמים אישיים בניהול ולתקשר ביתר יעילות עם מנהלים עמיתים”

בתיה כהן, מנהלת מחלקת מיון והערכה, החברה למתנ”סים

Skip to content