Avner Cohen אבנר כהן | עניין גובר מצד האקדמיה: האניאגרם כמודל התנהגותי חדשני
52997
post-template-default,single,single-post,postid-52997,single-format-standard,qode-core-1.1,ajax_fade,page_not_loaded,,brick child-child-ver-1.0.0,brick-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-53492

עניין גובר מצד האקדמיה: האניאגרם כמודל התנהגותי חדשני

עניין גובר מצד האקדמיה במודל האניאגרם ויישומיו בתחומי הטיפול, מדעי ההתנהגות והחברה. הרצאות אורח על האניאגרם כבר שובצו לסמסטר הראשון של שנת הלימודים הקרובה, במסלולים ללימודי תואר שני במכללה האקדמית ספיר בחוג לפיתוח משאבי אנוש ובמכללה האקדמית רופין בביה”ס למנהל עסקים. אל החוג לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה, המשלב דרך קבע את המודל במסלול הלימודים המתקדמים, הצטרף גם החוג להפרעות בתקשורת, אשר ארח אותי אתמול במסגרת כנס ארצי למדריכים קליניים, שנערך בקמפוס היפה של האוניברסיטה בנמל. בהרצאה אתמול התמקדנו בדרכים ליצירת תקשורת מעצימה במרחב ההדרכה הקלינית בעדשת האניאגרם. חכמת המודל מאפשרת ראייה משנה מציאות של דפוסי התנהגות מקבעים, מאירה ומעירה אנשים למרחבי עיוורונם.

אקדמיה 2
אקדמיה 1